Zamówienia publiczne
20.12.2024 - ZP 89/2024 - Kompleksowa i bieżąca obsługa prawna Sądu Rejonowego w Gdyni - odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
18.12.2024 - ZP 85/2024 - Zastępcza obsługa kasowa Sądu Rejonowego w Gdyni - rozstrzygnięcie postępowania ↴
17.12.2024 - ZP 89/2024 - Kompleksowa i bieżąca obsługa prawna Sądu Rejonowego w Gdyni ↴
10.12.2024 - ZP 85/2024 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
05.12.2024 - ZP 85/2024 - Zaproszenie do składania ofert na "Zastępczą obsługę kasową Sądu Rejonowego w Gdyni" ↴
26.09.2024 - ZP 61/2024 - Zaproszenie do składania ofert na: "Dostawę 2 (dwóch) bramkowych detektorów metali na potrzeby Sądu Rejonowego w Gdyni" ↴
ZP 61_2024 - Zaproszenie do składania ofert-sig
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Zał. nr 3 - Wzór oświadczenia art. 7 ust. 1
Zał. nr 4 - Specyfikacja techniczna
Zał nr 5 - dokumentacja zdjęciowa
Zał. nr 6 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Załącznik nr 1 - formularz oferty (aktualny)
Zał. nr 4 - Specyfikacja techniczna (aktualna)
Odpowiedzi na pytania Wykonawców 02.10.2024
Rozstrzygniecie postępowania-sig.pdf
27.08.2024 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni, utrzymanie terenów zewnętrznych Sądu oraz konserwacja i czyszczenie mebli a także usługi naprawcze i konserwacyjne - ZP 47/2024 ↴
Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pomocą systemu EZamowienia zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91c9efa5-61bc-4271-bf2c-ad49ebadaa9f
Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
26.08.2024 - Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni - ZP 44/2024 ↴
Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pomocą systemu EZamowienia zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e126b79-29da-46c2-93ff-1fe8adc7e728
Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
07.03.2024 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ↴
20.12.2023 - ZP 59/2023 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - sprostowanie ↴
18.12.2023 - ZP 59/2023 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
04.12.2023 - ZP 59/2023 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców - uzupełnienie ↴
01.12.2023 - ZP 59/2023- Odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
23.11.2023 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
22.11.2023 - ZP 59/2023 - Zaproszenie do składania ofert na "Zastępczą obsługę kasową Sądu Rejonowego w Gdyni" ↴
ZP 59_2023 - Zaproszenie do składania ofert - aktualne
Zal. nr 1 - Formularz ofertowy - aktualny
Zal. nr 2 - Wzór umowy z załącznikami - aktualny
Zal. nr 3 - UMOWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W IMIENIU ADMINISTRATORA - aktualna
Zal. nr 4 - Wzór oświadczenia art. 7 ust. 1 - aktualny
Zal. nr 5 - Wykaz wykonanych uslug - aktualny
Zal. nr 6 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - aktualna
05.09.2023 - Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni - ZP 40/2023 ↴
Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pomocą systemu EZamowienia zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4fb4726-4be1-11ee-9aa3-96d3b4440790
Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
21.06.2023 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni, utrzymanie terenów zewnętrznych Sądu oraz konserwacja i czyszczenie mebli a także usługi naprawcze i konserwacyjne - ZP 31/2023 ↴
Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pomocą systemu EZamowienia zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cbb3aea-0c3c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
28.03.2023 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 ↴
09.12.2022 - ZP 43/2022 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ↴
23.11.2022 - ZP 43/2022 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
17.11.2022 - ZP 43/2022 - Zaproszenie do składania ofert na "Zastępczą obsługę kasową Sądu Rejonowego w Gdyni" ↴
10.11.2022 - ZP 41/2022 - Informacja o rozstrzygnięciu postępowania. ↴
09.11.2022 - ZP 41/2022 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców ↴
03.11.2022 - ZP 41/2022 - Zaproszenie do składania ofert na dostawę, konfigurację i wdrożenie systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni. ↴
22.08.2022 - ZP 30/2022 - „Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwacja i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach” ↴
Uprzejmie informujemy, że wszelka dokumentacja związana z niniejszym postępowaniem dostępna jest na portalu:
https://ezamowienia.gov.pl
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d0f0e28-21df-11ed-9071-8637ea33a6f9
11.07.2022 - ZP 23/2022 - rozstrzygnięcie postępowania ↴
04.07.2022 - ZP 23/2022 - Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oznakowania informacyjnego w tymczasowej lokalizacji Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Podolskiej 21. ↴
30.06.2022 - ZP 21/2022 - Rozstrzygniecie postępowania ↴
13.06.2022 - ZP 21/2022 - Zestawienie złożonych ofert oraz wezwanie ↴
08.06.2022 - ZP 21/2022 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców. ↴
07.06.2022 - ZP 21/2022 - Odpowiedzi na pytania Wykonawców. ↴
30.05.2022 - ZP 21/2022 - Sąd Rejonowy w Gdyni zaprasza do składania ofert w postępowaniu, którego przedmiotem jest kompleksowa usługa transportowo - przeprowadzkowa zgodnie z dokumentacją zamieszczoną poniżej. ↴
01.03.2022 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 ↴
18.11.2021 - Adm. 230-42/21 – Zastępcza obsługa kasowa Sądu Rejonowego w Gdyni ↴
Uprzejmie informujemy, że wszelka dokumentacja związana z niniejszym postępowaniem dostępna jest na portalu: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=22230755
05.11.2021 - Adm. 230-40/21 - Modernizacja systemu audio-wideo stanowiącego wyposażenie przyjaznego pokoju przesłuchań dzieci tzw. „niebieskiego pokoju” w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55 w Gdyni ↴
Uprzejmie informujemy, że wszelka dokumentacja związana z niniejszym postępowaniem dostępna jest na portalu: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=21716406
22.10.2021 - Adm. 230-38/21 - Dobór i wykonanie aktywnego układu kompensacji mocy biernej w rozdzielni głównej budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy pl. Konstytucji 5 ↴
Uprzejmie informujemy, że wszelka dokumentacja związana z niniejszym postępowaniem dostępna jest na portalu: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=21167097
01.10.2021 - ZP 2/2021 - Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
08.09.2021 - ZP 2/2021 - Informacja z otwarcia ofert ↴
07.09.2021 - ZP 2/2021 - Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. ↴
02.09.2021 - ZP 2/2021 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 01.09.2021 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
01.09.2021 - ZP 2/2021 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 01.09.2021 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
26.08.2021 - ZP 2/2021 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 25.08.2021 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
23.08.2021 - ZP 2/2021 - Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej ustawa Pzp, na usługę społeczną pod nazwą: "Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni"
Załącznik nr 1- formularz ofertowy
Załącznik nr 1a- formularz cenowy
Załącznik nr 2- Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3- Oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu art.125 ust.1
Załącznik nr 4- Oswiadczenie o spelnianiu warunkow zamowienia art.125 ust.1
Załącznik nr 5- Wzor zobowiazania podmiotu udostepniajacego zasoby
Załącznik nr 6- Wykaz wykonanych uslug
Załącznik nr 7- Wzor oswiadczenia o przynaleznosci do grupy kapitalowej
Załącznik nr 9- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
14.07.2021 - ZP 1/2021 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
13.07.2021 - Adm. 230-24/21 - W związku z pytaniami od Wykonawców, Zamawiający niniejszym przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami. ↴
09.07.2021 - Adm.230-24/21 - Zaproszenie do składania ofert na dostawę klimatyzatorów przenośnych ↴
24.06.2021 - ZP 1/2021 - Informacja z otwarcia ofert ↴
23.06.2021 - ZP 1/2021 - Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. ↴
21.06.2021 - ZP 1/2021 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 18.06.2021 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
15.06.2021 - ZP 1/2021 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 15.06.2021 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
10.06.2021 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwacja i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej ustawa Pzp, na usługę pod nazwą:„Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwacja i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach”
2.SWZ
3.Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
4.Załącznik nr 1a - Formularz cenowy
5.Załącznik nr 2 - Regulamin sprzątania budynków SR w Gdyni
6.Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu art.125 ust.1
7.Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spelnianiu warunkow zamowienia art.125 ust.1
8.Załącznik nr 5 - Wzór zobowiązania podmiotu udostępniajacego zasoby
9.Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych usług
10.Załącznik nr 7 - Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej
11.Załącznik nr 8 - Wzór umowy
12.Załącznik nr 9 - Wykaz osób
13.Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy dot. pracowników
22.03.2021 - Adm. 230-12/21 - Zestawienie złożonych ofert i informacja o rozstrzygnięciu postępowania. ↴
11.03.2021 - Adm. 230-12/21 - Sąd Rejonowy w Gdyni zaprasza do składania ofert w postępowaniu na dostawę regałów półkowych ↴
04.03.2021 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 ↴
01.12.2020 - ZP 1/2020 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ↴
23.11.2020 - ZP 1/2020 - Informacja z otwarcia ofert ↴
13.11.2020 - ZP 1/2020 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 12.11.2020 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
10.11.2020 - ZP 1/2020 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 09.11.2020 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
05.11.2020 - ZP 1/2020 - Zapytanie ofertowe na: Zastępczą obsługę kasową Sądu Rejonowego w Gdyni ↴
DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ZASTĘPCZĄ OBSŁUGĘ KASOWĄ SĄDU REJONOWEGO W GDYNI, SYGNATURA POSTĘPOWANIA ZP 1/2020.
PRZEDMIOTOWE ZAMÓWIENIE UDZIELANE JEST W ZWIĄZKU Z ART. 4 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PZP. WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY OKREŚLONEJ W ART. 4 UST. 8 USTAWY PZP.
4.UMOWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W IMIENIU ADMINISTRATORA
18.09.2020 - PN 2/2020 - Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
03.09.2020 - PN 2/2020 - Informacja z otwarcia ofert ↴
31.08.2020 - PN 2/2020 - Sąd Rejonowy w Gdyni załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu. ↴
28.08.2020 - PN 2/2020 - W związku z prośbą jednego z Wykonawców Sąd Rejonowy w Gdyni poniżej zamieszcza dokumenty w wersji edytowalnej. ↴
27.08.2020 - PN 2/2020 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
26.08.2020 - PN 2/2020 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
24.08.2020 - DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: Sprzątanie i konserwację pomieszczeń SR w Gdyni, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. ↴
27.07.2020 - Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
06.07.2020 - PN 1/2020 - Informacja z otwarcia ofert ↴
19.06.2020 - DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: RENOWACJĘ POSADZKI HOLU I KLATKI SCHODOWEJ ORAZ FILARÓW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZAB. ↴
10.04.2020 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2020 ↴
18.12.2019 - PN 1/2019 - Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej ↴
12.12.2019 - PN 1/2019 - Informacja z otwarcia ofert ↴
04.12.2019 - DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: "ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LICENCJI OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY SR W GDYNI" ↴
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986) zwanej dalej ustawą PZP.
2.SIWZ
5.Oświadczenie o grupie kapitałowej.
6.Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu.
28.11.2019 - ZP 2/2019 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ↴
27.11.2019 - ZP 2/2019 - Informacja z otwarcia ofert ↴
22.11.2019 - ZP 2/2019- Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 19.11.2019 r. w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
08.11.2019 - ZP 2/2019 - Zapytanie ofertowe na: Zastępczą obsługę kasową Sądu Rejonowego w Gdyni ↴
DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ZASTĘPCZA OBSŁUGĘ KASOWĄ SADU REJONOWEGO W GDYNI, SYGNATURA POSTĘPOWANIA ZP 2/2019.
PRZEDMIOTOWE ZAMÓWIENIE UDZIELANE JEST W ZWIĄZKU Z ART. 4 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PZP. WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY OKREŚLONEJ W ART. 4 UST. 8 USTAWY PZP.
4. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora
11.10.2019 - ZP 1/2019 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ↴
01.10.2019 - ZP 1/2019 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na "Ochronę obiektów sądowych ↴
17.09.2019 - ZP 1/2019 - Informacja z otwarcia ofert ↴
09.09.2019 - ZP 1/2019 - Sąd Rejonowy w Gdyni w związku ze zmianami w treści wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ publikuje obowiązujący wzór umowy uwzględniający wszystkie naniesione w toku wyjaśnień zmiany. ↴
09.09.2019 - ZP 1/2019- Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 09.09.2019 r.w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
09.09.2019 - ZP 1/2019- Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 06.09.2019 r.w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
06.09.2019 - ZP 1/2019- Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 05.09.2019 r.w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
30.08.2019 - ZP 1/2019- Sąd Rejonowy w Gdyni w związku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 29.08.2019 r.w załączeniu zamieszcza wyjaśnienia wraz z otrzymanymi pytaniami. ↴
27.08.2019 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ - OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH ↴
GDYNIA, DNIA 27.08.2019 r.
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ - OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH - POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST NA PODSTAWIE ART. 138O USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ – OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH PODSTAWIE ART. 138O USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
W załączeniu :
- Ogłoszenie
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- Załączniki do SIWZ:
- Zal. nr 1 - Formularz ofertowy
- Zal. nr 1 do formularza oferty - Arkusz cenowy
- Zal. nr 1a - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Zal. nr 1b - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia
- Zal. nr 2 - Wykaz usług
- Zal nr 3 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
- Zal. nr 4 Projekt umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Zał. nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Zal. nr 6- Wykaz osób
- Zal. nr 7 - wzór umowy
- Zal. nr 8 - Oświadczenie dot. urządzenia RTG
15.03.2019 - Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2019 ↴
16.10.2018 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na: „Malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków oraz w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55.” ↴
04.10.2018 - Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu na: "Malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków oraz w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55." ↴
14.09.2018 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW ORAZ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. JANA Z KOLNA 55 ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków oraz w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55.
W załączeniu :
10.09.2018 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Przetarg nieograniczony na „Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli" ↴
05.09.2018 - UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW A TAKŻE MALOWANIE POMIESZCZEŃ ↴
29.08.2018 - Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia na remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni. ↴
22.08.2018 - Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia na sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni. ↴
10.08.2018 - Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na „Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami" uprzejmie informuje: ↴
Gdynia 10.08.2018r.
Znak sprawy PN 3/2018
Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na „Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach uprzejmie informuje :
- Prosimy o podanie kwoty ostatniej faktury za miesiąc lipiec.
Odpowiedź :
Kwota faktury za lipiec wynosi 26319,49 zł ( brutto)
- Zamawiający w SIWZ dopuszcza możliwość udziału w postępowaniu podmiotów działających w ramach Konsorcjum. Zważywszy na fakt, iż:
- obserwowaną na rynku praktyką jest sytuacja, w której o udzielenie Zamówienia ubiegają się podmioty będące spółkami kapitałowymi, działające w ramach Konsorcjum, a następnie – już na etapie świadczenia usługi - faktury wystawiane są przez kilkanaście spółek cywilnych założonych przez konsorcjantów,
- powyższe może budzić wątpliwości co do zgodności takiej praktyki z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (a zwłaszcza z art. 113 ust. 1 i 9 dotyczącym zwolnień podmiotowych, art. 106a – 106q dotyczącym zasad wystawiania faktur oraz art. 88 dotyczącym braku prawa do odliczenia VAT) co potwierdzają kontrole podatkowe prowadzone w firmach świadczących usługi outsourcingowe,
zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie informacji, czy Zamawiający po udzieleniu Zamówienia dopuszcza możliwość wystawiania faktur przez inny podmiot (de facto: przez innego podatnika VAT), niż ubiegający się o udzielenie Zamówienia członkowie Konsorcjum?
Odpowiedź :
Wykonawca składający ofertę w ramach Konsorcjum składa 1 ( słownie : jedną ) fakturę wystawioną przez Lidera Konsorcjum.
Nie dopuszcza się wystawienia faktury przez podmiot inny, niż ubiegający się o udzielenie Zamówienia członkowie Konsorcjum.
- Zamawiający w § 6 umowy określił wysokość kar umownych jakie będą naliczane w przypadku niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. W/w kary są wygórowane w stosunku do przedmiotu Zamówienia.
Wobec powyższego zwracamy się z prośbą o zmniejszenie kar umownych o 50%.
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje obniżenia wysokości kar umownych określonych w paragrafie 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ.
- Czy wraz z przejęciem usługi wykonawca przejmie pracowników w trybie art. 23’ KP? Jeżeli tak, to prosimy o odpowiedź na następujące pytania.
- Na podstawie jakiego rodzaju umowy o pracę są zatrudnieni przejmowani pracownicy? Ile osób i do kiedy ma zawarte umowy o pracę na czas określony / na zastępstwo?
- Ile osób przebywa na długich zwolnieniach lekarskich (powyżej 30 dni) i do kiedy?
- Czy wśród osób przewidzianych do przejęcia są osoby przebywające na urlopach macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, świadczeniach rehabilitacyjnych? Jeśli tak to ile osób i do kiedy?
- Prosimy o podanie terminów ważności badań lekarskich (dat do kiedy) poszczególnych pracowników przewidzianych do przejęcia.
- Prosimy o jednoznaczne wskazanie czy w stosunku do przejmowanych pracowników zastosowanie ma Regulamin Wynagradzania czy Układ Zbiorowy pracy.
- Prosimy o przesłanie kopii wszystkich aktualnych Regulaminów, Układu Pracy, postanowień (w tym Regulaminu Pracy, Wynagradzania, Układu Zbiorowego pracy, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Regulaminu Funduszu mającego zastosowanie w stosunku do osób niepełnosprawnych) mających zastosowanie w stosunku do przejmowanych pracowników. Jedynie dogłębna analiza tych dokumentów pozwoli na prawidłowe skalkulowanie kosztów wynagrodzeń pracowników podlegających przejęciu.
- W jakich systemach czasu pracy zatrudnieni są poszczególni pracownicy?
- Prosimy o wskazanie ilu pracowników z przewidzianych do przekazania kolejnemu wykonawcy jest byłymi pracownikami Zamawiającego.
- Czy Zamawiający zobowiązuje się do przejęcia pracowników w przypadku rozwiązania lub zakończenia kontraktu?
- Czy przejmowanym pracownikom przysługuje uprawnienie do dodatkowego wynagrodzenia rocznego wynikającego z ustawy z dnia 12.12.1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej (Dz. U. nr 160, poz. 1080 z późn. zm.)?
- Czy z tytułu ewentualnych zaległości wynikających z ustawy z dnia 12.12.1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej (Dz. U. nr 160, poz. 1080 z późn. zm.) Zamawiający bądź obecny wykonawca wypłacił wszystkie wymagane kwoty?
- Czy przejmowanym pracownikom przysługuje uprawnienie do podwyżki wynagrodzenia na podstawie ustawy z dnia 22.07.2006r. o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń (Dz. U. nr 149, poz. 1076)?
- W jakiej wysokości przysługują poszczególnym pracownikom podwyżki na podstawie ustawy z dnia 22.07.2006r. o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń (Dz. U. nr 149, poz. 1076)?
- Czy pracownikom wypłacone zostały wszystkie wymagane kwoty z tytułu podwyżek na podstawie ustawy z dnia 22.07.2006r. o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń (Dz. U. nr 149, poz. 1076)?
- Czy pracownikom wypowiedziano warunki umów o pracę w części dotyczącej wynagrodzenia? Jeśli tak, to które składniki wynagrodzeń zostały zmienione?
- Czy w stosunku do Zamawiającego toczą się postępowania sądowe wszczęte przez pracowników przewidzianych do przejęcia? Jeśli tak, prosimy o podanie wykazu spraw ze wskazaniem wartości przedmiotu sporu, roszczenia pracowników i etapu, na którym znajduje się sprawa.
- Czy istniej jakiekolwiek porozumienie, umowa, pakiet socjalny zawarty ze związkami zawodowymi, w którym pracodawca zobowiązał się do jakichkolwiek gwarancji w zakresie zatrudnienia pracowników lub wysokości ich wynagrodzeń, także w przypadku przejęcia tychże pracowników przez następnego pracodawcę? Czy pracownicy są objęci jakimikolwiek gwarancjami uniemożliwiającymi nowemu pracodawcy modyfikację treści ich stosunków pracy?
- Czy na dzień przejęcia będą jakiekolwiek nieuregulowane zobowiązania w stosunku do przekazywanych pracowników? Jeśli tak, z jakiego tytułu i w jakiej kwocie?
- Ilu pracowników nabędzie uprawnień do odpraw emerytalnych w trakcie trwania kontraktu? Prosimy o podanie ilości osób w rozbiciu na poszczególne lata oraz wysokości przysługujących odpraw.
- Ilu pracowników nabędzie uprawnień do nagród jubileuszowych w trakcie trwania kontraktu? Prosimy o podanie ilości osób w rozbiciu na poszczególne lata oraz wysokości przysługujących nagród.
- Ile osób ze wskazanych do przejęcia jest członami związków zawodowych (jakich)? Jakie funkcje te osoby pełnią w związkach?
- Prosimy o przedstawienie wykazu wykorzystania urlopów za rok 2017 r. na poszczególnego pracownika z uwzględnieniem dodatkowych urlopów przysługujących pracownikom w związku z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Prosimy o podanie wysokości wynagrodzeń zasadniczych brutto poszczególnych pracowników przewidzianych do przejęcia, kosztów ZUS pracodawcy, premii, dodatków do wynagrodzeń.
- Czy w związku z koniecznością przejęcia pracowników na podst. Art. 23’ KP nowy Wykonawca przez i po zakończeniu okresu gwarancyjnego będzie mógł zmienić warunki pracy oraz miejsce pracy pracownikowi?
- Prosimy o wyszczególnienie osób, które obecnie znajdują się w wieku ochronnym /przedemerytalnym?
- Prosimy o wyszczególnienie osób, które zatrudnione są z orzeczonym stopniem niepełnosprawności wraz z określeniem jego rodzaju?
- Prosimy o podanie zapisów znajdujących się w umowach o pracę pracowników dedykowanych do przejęcia, dotyczących dodatków do wynagrodzeń np. premia regulaminowa, dodatek stażowych, dodatek funkcyjny, dodatek negocjacyjny itp.
Odpowiedź :``
Zamawiający nie wymaga przejęcia pracowników Wykonawcy, aktualnie świadczącego usługę utrzymania czystości.
- Zmawiający określił w SIWZ wymóg zatrudnienia pracowników wykonujących czynności porządkowe lub czynności sprzątania na umowę o pracę. Wnosimy o wyrażenie zgody na zatrudnienie pracowników na umowę zlecenie wyłącznie na zastępstwa urlopowo-chorobowe. Konieczność zachowania wymogu zatrudnienia wyłącznie na umowę o pracę w sytuacjach losowych, zdarzeniach niemożliwych do przewidzenia jest nierealne. Wykonawca nie jest w stanie przewidzieć ile osób będzie w danym okresie czasu np. na zwolnieniu lekarskim. Zatrudnienie na umowę o pracę wymaga chociażby dostarczenia badań lekarskich, co w sytuacjach nagłych jest nierealne i wymaga dodatkowego czasu. W związku z powyższym wnosimy jak na wstępie.
Odpowiedź :
Zachowany zostaje wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników na umowę o pracę.
6. Działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej także „Pzp”), niniejszym wnosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu, poprzez wykreślenie postanowień przewidujących możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 2 i pkt. 4 Pzp.
Uzasadnienie`````````````````````````````````````````
Wykonawca sygnalizuje, że z obserwacji rynku zamówień publicznych wynika, iż jeżeli zamawiający przewidują możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie aktualnego przepisu art. 24 ust. 5 pkt. 2 Pzp (do dnia 27 lipca 2016r. przesłanka ta była ujęta w obecnie uchylonym art. 24 ust. 2a Pzp), to takie postępowanie jest naznaczone licznymi odwołaniami do Krajowej Izby Odwoławczej, które w sposób znaczący przedłużają procedurę prowadzonego postępowania i mogą zagrozić powodzeniu postępowania i udzieleniu zamówienia. Z obserwacji Wykonawcy wynika, iż schemat działania oferentów jest następujący:
- po podjęciu przez Zamawiającego decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca, którego oferta nie została uznana za najkorzystniejszą, składa pierwsze z serii odwołań do Krajowej Izby Odwoławczej (dalej także „KIO”) twierdząc, że konkurent poważnie naruszył obowiązki zawodowe, podając przykłady tych rzekomych naruszeń,
- w wyniku takiego odwołania KIO wydaje wyrok, w którym może stwierdzić faktyczne dopuszczenie się przez wykonawcę naruszenia obowiązków zawodowych – w takim wypadku KIO unieważnia decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty i nakazuje Zamawiającemu powtórzenie czynności badania i oceny oferto, w tym przeprowadzenie procedury zmierzającej do uzyskania od danego wykonawcy wyjaśnień w celu ustalenia czy przeprowadzone zostało postępowanie naprawcze przez danego wykonawcę (przed ewentualnym wykluczeniem danego wykonawcy z postępowania, zamawiający ma obowiązek ocenić przedstawione przez wykonawcę dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 Pzp),
- w wyniku takiego wezwania wykonawca składa stosowne wyjaśnienia, Zamawiający dokonuje oceny tych wyjaśnień i albo wybiera ponownie, jako najkorzystniejszą ofertę tego wykonawcy, uznając że doszło do skutecznego przeprowadzenia postępowania naprawczego (self-cleaning) przewidzianego w art. 24 ust. 8 w zw. z ust. 9 Pzp – wtedy kolejne odwołanie do KIO na tę decyzję Zamawiającego składa wykonawca, którego oferta nie była ofertą najkorzystniejszą, lub w sytuacji uznania, że postępowanie naprawcze nie zostało przeprowadzone należycie odwołanie do KIO składa wykluczony wykonawca.
Ocenić należy, że fakultatywna przesłanka wykluczenia przewidziana w art. 24 ust. 5 pkt 2 Pzp, podobnie jak obowiązująca od 28 lipca 2016r. przesłanka z art. 24 ust. 5 pkt 4 Pzp, są bardzo nieostre, podobnie jak trudna do jednoznacznej oceny jest procedura naprawcza przewidziana w powyższym zakresie, zaś stosowanie w praktyce przedmiotowych przepisów, przy aktualnym braku stosownych opinii Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (w myśl art. 154c Pzp), niesie z sobą jedynie wątpliwości i obstrukcję postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Omawiane w niniejszym piśmie przesłanki wykluczenia mają swoje źródło w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z 26.2.2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (dalej jako: dyrektywa).
W art. 57 ust. 4 lit. c i g dyrektywy przewidziano:
Instytucje zamawiające mogą wykluczyć lub zostać zobowiązane przez państwa członkowskie do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia każdego wykonawcy znajdującego się w którejkolwiek z poniższych sytuacji:
(…)
c) jeżeli instytucja zamawiająca może wykazać za pomocą stosownych środków, że wykonawca jest winny poważnego wykroczenia zawodowego, które podaje w wątpliwość jego uczciwość;
(…)
g) jeżeli wykonawca wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w spełnieniu istotnego wymogu w ramach wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wcześniejszej umowy z podmiotem zamawiającym lub wcześniejszą umową w sprawie koncesji, które doprowadziły do wcześniejszego rozwiązania tej wcześniejszej umowy, odszkodowań lub innych porównywalnych sankcji;
Przesłanka określona w art. 57 ust. 4 lit. c dyrektywy stanowi podstawę dla wprowadzenia w ustawie Pzp przesłanki, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 2 Pzp, natomiast określona w art. 57 ust. 4 lit. g dyrektywy stanowi ratio legis dla przepisu art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp.
Już z samego zestawienia przepisów dyrektywy i odpowiadającym im przepisów ustawy Pzp wyłania się znaczna swoboda implementacyjna polskiego ustawodawcy. Przykładowo, pojęcie „w istotnym stopniu” (art. 24 ust. 5 pkt 4 Pzp) nie zostało zdefiniowane ani w dyrektywie, ani w prawie krajowym.
Wątpliwości w powyższym zakresie wyraża również doktryna. Obawy jakie pojawiły się jeszcze przed implementacją dyrektywy do prawa krajowego, pozostają niestety w dalszym ciągu aktualne:
„Warto zwrócić uwagę, że omawiana dyrektywa 2014/24/UE wyodrębnia dodatkową podstawę dotyczącą zasadniczo nienależytego wykonania umowy. Siódma podstawa wykluczenia dotyczy bowiem wykonawcy, który wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w spełnianiu istotnego wymogu w ramach wcześniejszej umowy o zamówienie publiczne lub innej umowy z zamawiającym, które doprowadziły do wcześniejszego rozwiązania takiej umowy, odszkodowań lub innych porównywalnych sankcji.
(…)
Wszystkie wymienione powyżej podstawy wykluczenia uwzględniające takie pojęcia, jak: wina czy zaniedbanie, wymagają doprecyzowania przez ustawodawcę krajowego, jednak przy uwzględnieniu celu dyrektywy 2014/24/UE i dotychczasowego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE m.in. w cytowanej sprawie C-465/11Forposta SA. W praktyce istnieje wiele rozbieżności dotyczących zakresu pojęciowego wskazanych terminów. Problem wynika z tego, że regulacje dotyczące wykluczenia z przetargu mają mieszany charakter – z jednej strony pełnią funkcję swojego rodzaju sankcji, a z drugiej strony odnoszą się do czynności podejmowanych przez przedsiębiorców w ramach prowadzenia działalności gospodarczej objętej regulacjami prawa prywatnego. Zasadniczo pojęcie winy odnosi się tradycyjnie do sfery prawa karnego i wiąże się z działaniem osoby fizycznej. Tymczasem wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia publicznego są nie tylko osoby fizyczne. Wydaje się potrzebne doprecyzowanie zakresu pojęciowego strony podmiotowej tych podstaw wykluczenia – jeśli nawet nie w prawie krajowym, to poprzez zapewnienie jednolitej praktyki orzeczniczej lub w drodze komunikatów interpretacyjnych, ponieważ proces implementacji nie kończy się na wydaniu ustawy, a obejmuje również etap stosowania prawa.
(…)
Jednym z istotnych zagadnień przy regulowaniu instytucji tzw. self-cleaning jest konieczność respektowania zasady równego traktowania i przejrzystości. W tej sytuacji powierzenie zamawiającym oceny wyników podjętych środków naprawczych może doprowadzić do niejasności odnośnie sytuacji prawnej konkretnego wykonawcy. W jednym postępowaniu przetargowym może on zostać zweryfikowany pozytywnie, natomiast inny zamawiający może odmiennie ocenić poziom uzyskanej rzetelności.
(…)
Zadaniem ustawodawcy krajowego jest natomiast uregulowanie procedury dotyczącej ocennych podstaw wykluczenia np. w związku z nienależytym wykonaniem poprzedniej umowy o zamówienie publiczne. W praktyce często sporna jest ocena należytości wykonanej umowy o zamówienie publiczne i wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego może nie mieć przekonania o zaistnieniu przedmiotowej podstawy wykluczenia. Zadaniem regulacji krajowych jest zatem wybór drogi stosownego postępowania zamawiającego np. poprzez złożenie zawiadomienia o zamiarze wykluczenia z jednoczesnym umożliwieniem wykonawcy w rozsądnym terminie przedstawienia dowodów potwierdzających podjęcie środków naprawczych.”
[tak: Aleksandra Sołtysińska, Fakultatywne podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na tle dyrektyw europejskich, PZP 2016, Nr 2].
Mając na uwadze powyższe oraz piętrzące się wątpliwości, za zasadne uznać należy odstąpienie przez Zamawiającego od stosowania przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 2 i ust. 4 Pzp, albowiem pozostawienie omawianych przesłanek w treści SIWZ i ogłoszenia, niewątpliwie:
- pozostawia po stronie wykonawców liczne wątpliwości interpretacyjne, co prawdopodobnie będzie miało wymierny wpływ na ograniczenie liczby złożonych ofert,
- skutkować może przedłużeniem całej procedury przetargowej o nie mniej niż kilka miesięcy oraz najczęściej koniecznością dwukrotnego prowadzenia sporu przed Krajową Izbą Odwoławczą,
- w braku orzecznictwa Krajowej Izby odwoławczej i opinii Prezesa Urzędu Zamówień publicznych odnośnie wykładni pojęć: „poważne naruszenie obowiązków zawodowych” i „istotnego stopnia” niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, nie przyczynia się do umacniania zasady przejrzystości oraz zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Odpowiedź :
Zamawiający nie przewiduje zmiany zapisów SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu dotyczących podstaw wykluczenia Wykonawców.
7. Prosimy o określenie maksymalnego rozmiaru (w MB) jednej wiadomości e-mailowej wraz załącznikami którą będzie mógł odebrać zamawiający.
Odpowiedź :
Maksymalny rozmiar jednej wiadomości wynosi 20 MB.
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni
Lesław Kwietniewski
06.08.2018 - Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na „Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami" uprzejmie informuje: ↴
Gdynia 03.08.2018r.
Znak sprawy PN 3/2018
Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na „Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach uprzejmie informuje :
Pytanie 1 : Kto zapewnia –Wykonawca czy Zamawiający – korę i nawozy dla roślin ?
Korę i nawozy dla roślin zapewnia Wykonawca.
Pytanie 2: Kto zapewnia – Wykonawca czy Zamawiający – środki zapachowe
W Sądzie Rejonowym w Gdyni nie używa się środków zapachowych oraz kostek do WC.
Pytanie 3: Jaki jest obecnie stosowany lakier oraz wosk do podłóg.
Do podłóg PCV używany jest akryl o symbolu SOL PRO ZOZ.
Do parkietów używany jest wosk SOL WOOD.
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni
Lesław Kwietniewski
27.07.2018 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZĄTANIE I KONSERWACJĘ POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ↴
GDYNIA, DNIA 27.07.2018 r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZĄTANIE I KONSERWACJĘ POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W GDYNI WRAZ Z KORYTARZAMI, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU ORAZ KONSERWACJĘ I CZYSZCZENIE MEBLI W POMIESZCZENIACH I KORYTARZACH.
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: Sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach.
nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: PN 3/2018
W załączeniu :
25.07.2018 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ↴
GDYNIA, DNIA 25.07.2018 r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW A TAKŻE MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. JANA Z KOLNA 55
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: remont korytarzy niskiego i wysokiego parteru oraz malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków a także malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55.
W załączeniu :
Przedmiary:
- remontu korytarzy - niski i wysoki parter: roboty remontowe i renowacyjne (załącznik 5a)
- malowanie pokoi w budynku "A" i "B": roboty remontowe i renowacyjne (załącznik 5b)
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
25.07.2018 - UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW A TAKŻE MALOWANIE POMIESZCZEŃ ↴
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW A TAKŻE MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. JANA Z KOLNA 55.
06.07.2018 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ↴
GDYNIA, DNIA 06.07.2018 r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZY NISKIEGO I WYSOKIEGO PARTERU ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW A TAKŻE MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. JANA Z KOLNA 55
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: remont korytarzy niskiego i wysokiego parteru oraz malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków a także malowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55.
W załączeniu :
Przedmiary:
- remontu korytarzy- niski i wysoki parter: roboty remontowe i renowacyjne (załącznik 5a)
- malowanie pokoi w budynku "A" i "B": roboty remontowe i renowacyjne (załącznik 5b)
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
14.03.2018 - Plan postepowań na zamówienia publiczne 2018 r. ↴
25.09.2017 - Rozstrzygnięcie – postępowanie o udzieleniezamówienia na usługę społeczną - ochronę obiektów sądowych - prowadzonego na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: dz. u. z 2015 r., poz. 2164 ze ↴
Gdynia 25.09.2017r.
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje,że postępowanie o udzielenie zamówienia nausługę społeczną - ochronę obiektów sądowych - prowadzonego na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: dz. u. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) zostało rozstrzygnięte na korzyść konsorcjum firm:
Adrianex Sp. z o.o. (lider), ul. 3-go Maja 27/46 81-364 Gdynia,
Ochrona Osób i Mienia „DURANGO” Krzysztof Ziółkowski, ul. M. Skłodowskiej – Curie 15b/20, 81-231 Gdynia
W załączeniu:
30.08.2017 - Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych ↴
21.08.2017 - Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje : ↴
Gdynia 21.08.2017r.
Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje :
Odpowiedzi na pytania oferentów :
1.Ubranie pracowników : dokładny opis w załaczniku nr 5 do SIWZ : opis
przedmiotu zamówienia : punkt 6.
2.Sprzęt specjalnego przeznaczenia w zakresie ochrony osobistej :
dokładny opis w załaczniku nr 5 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia :
punkt 6.
3.Zgodnie z zapisem w SIWZ : minimum 3 chronione obiekty o
powierzchni minimum 1000 m 2 każdy obiekt.
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni
Lesław Kwietniewski
17.08.2017 - Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje ↴
Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje :
11.08.2017 - 11.08.2017r. Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje ↴
Sąd Rejonowy w Gdyni, w związku z pytaniami oferentów dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na ochronę obiektów sądowych uprzejmie informuje
03.08.2017 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ - OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH - PROWADZONE NA PODSTAWIE ART. 138o USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2015 R., POZ. 2164 ZE ZMIANAMI) ↴
GDYNIA, DNIA 02.08.2017 r.
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ - OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH - PROWADZONE NA PODSTAWIE ART. 138o USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2015 R., POZ. 2164 ZE ZMIANAMI)
DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W GDYNI ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ – OCHRONĘ OBIEKTÓW SĄDOWYCH - PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138o USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2015 R., POZ. 2164 ZE ZMIANAMI)
W załączeniu :
28.07.2017 - Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na : renowacja posadzek, schodów i balustrad z lastryko w westybulu i klatkach schodowych A i B od poziomu -1 do poziomu +1. w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru ↴
Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na : renowacja posadzek, schodów i balustrad z lastryko w westybulu i klatkach schodowych A i B od poziomu -1 do poziomu +1. w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków.
Gdynia 28.07.2017r.
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje ,że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
renowację posadzek, schodów i balustrad z lastryko w westybulu i klatkach schodowych A i B od poziomu -1 do poziomu +1. w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków.
zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy :
NEY Sp. Z o.o. z siedzibą w Zwoleń ul Św. Jana 1/18 , kod 26-700
W załączeniu:
Zestawienie złożonych ofert oraz ocena punktowa złożonych ofert wg przyjętych kryteriów
07.07.2017 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA RENOWACJĘ POSADZEK, SCHODÓW I BALUSTRAD Z LASTRYKO W WESTYBULU I KLATKACH SCHODOWYCH A I B OD POZIOMU „-1” DO POZIOMU „+1” W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW ↴
GDYNIA, DNIA 07.07.2017 r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA RENOWACJĘ POSADZEK, SCHODÓW I BALUSTRAD Z LASTRYKO W WESTYBULU I KLATKACH SCHODOWYCH A I B OD POZIOMU „-1” DO POZIOMU „+1” W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na „Renowację posadzek, schodów i balustrad z lastryko w westybulu i klatkach schodowych A i B od poziomu „-1” do poziomu „+1” w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5.
W załączeniu :
24.03.2017 - Rozstrzygnięcie - Przetarg nieograniczony na : remont łazienek nr N15, N16 , sali rozpraw nr W12, korytarza przy bufecie oraz pokoi nr 235,237,238,239 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. PI. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków. ↴
Gdynia 24.03.2017r.
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje ,że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
remont łazienek nr N15, N16 , sali rozpraw nr W12, korytarza przy bufecie oraz pokoi nr 235,237,238,239 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. PI. Konstytucji 5 wpisanym do rejestru zabytków.
zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy :
4ml budowa Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy, ul. Piłsudskiego 13
W załączeniu:
07.03.2017 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT ŁAZIENEK NR N15 I N16, SALI ROZPRAW NR W12, KORYTARZA PRZY BUFECIE ORAZ POKOI NR 235, 236, 238 I 239 W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW. ↴
GDYNIA, DNIA 07.03.2017 r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT ŁAZIENEK NR N15 I N16, SALI ROZPRAW NR W12, KORYTARZA PRZY BUFECIE ORAZ POKOI NR 235, 236, 238 I 239 W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY UL. PL. KONSTYTUCJI 5 WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW.
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na remont łazienek nr N15 i N16, sali rozpraw nr W12, korytarza przy bufecie oraz pokoi nr 235, 236, 238 i 239 w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5.
W załączeniu :
- Ogłoszenie,
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami;
- Przedmiary:
- remontu korytarza przy bufecie: roboty remontowe i renowacyjne,
- remontu łazienek N15 i N16: roboty remontowe i renowacyjne,
- remontu sali rozpraw W12: roboty remontowe i renowacyjne,
- remontu pokoi 235, 237, 238 i 239: roboty remontowe i renowacyjne,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
- remontu korytarza
- remontu łazienek
- remontu sali rozpraw
- remontu pokoi
1.Ogłoszenie - remont korytarza łazienek, sali rozpraw i pokoi.doc
2.Sąd Rejonowy w Gdyni SIWZ remontowy marzec 2017.docx
3.Remont korytarza przy bufecie - przedmiar.pdf
4.Remont łazienek - N15, N16 - przedmiar.pdf
5.Remont pokoi 235_237_238_239 - przedmiar.pdf
6.Remont sali rozpraw W12 - przedmiar.pdf
8.STWIORB SS1 - łazienki N15 i N16-1.pdf
26.07.2017 - Plan postępowań na zamówienia publiczne 2017 r. ↴
30.09.2016 - Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na : sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach budynk ↴
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje ,że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach budynku Sądu Rejonowego w Gdyni.
zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy :
CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B , 60-542 Poznań
SOLCOM BAYARD Sp. z o.o. , ul. Janickiego 20B , 60-542 Poznań
W załączeniu:
01.08.2016 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZĄTANIE I KONSERWACJĘ POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W GDYNI WRAZ Z KORYTARZAMI, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU ORAZ KONSERWACJĘ I CZYSZCZENIE MEBLI W POMIESZCZENIACH I KORYTARZACH BUDYNKU SĄDU REJONO ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na sprzątanie i konserwację pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ulicy Plac Konstytucji 5.
W załączeniu :
19.07.2016 - Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na: remont korytarza na II piętrze, sal rozpraw W21 i W23, łazienek W17 i W18 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy Pl. Konstytucji 5 ↴
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje ,że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
remont korytarza na II piętrze , sal rozpraw W21 i W23 , łazienek W17 i W18 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy Pl. Konstytucji 5
zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy :
MATI Krzysztof Czarnecki z siedzibą przy ul. Łowickiej 1 w Gdyni
W załączeniu:
14.06.2016 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT KORYTARZA NA II PIĘTRZE, REMONT ŁAZIENEK POM. W17 I W18 ORAZ REMONT SAL ROZPRAW NR W21 I W23 W ZABYTKOWYM BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY ULICY PL. KONSTYTUCJI 5. ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na remont korytarza na II piętrze, remont łazienek pom. W17 i W18 oraz remont sal rozpraw nr W21 i W23 w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5.
W załączeniu:
- Ogłoszenie – remont korytarza łazienek i sal rozpraw Pl. Konstytucji 2016
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami
Przedmiary:
- remontu korytarza: roboty remontowe i renowacyjne
- remontu łazienek: roboty remontowe i renowacyjne
- remontu sal rozpraw: roboty remontowe i renowacyjne
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
19.05.2016 - Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na : remont sali rozpraw nr 130 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni Pl. Konstytucji 5 ↴
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje ,że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
Remont sali rozpraw nr 130 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy Pl. Konstytucji 5 zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy :
EKOINBUD RENOWACJE Sp. z o.o. ul. Wielkopolska 5 A, 80-180 Gdańsk
W załączeniu:
17.05.2016 - Rozstrzygnięcie – Przetarg nieograniczony na : remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni Pl. Konstytucji 5 ↴
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Gdyni
Sąd Rejonowy w Gdyni uprzejmie informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
Remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy Pl. Konstytucji 5 zostało rozstrzygnięte na korzyść firmy:
MSP „SMOK” Keister, Ksepka Spółka Jawna, ul. Kanałowa 13, 83-200 Starogard Gdański
W załączeniu:
04.04.2016 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT DACHU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY ULICY PL. KONSTYTUCJI 5 ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5
W załączeniu :
- Ogłoszenie
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami
- Przedmiar remontu dachu
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- Ogłoszenie – dach Pl. Konstytucji 2016
- siwz dach Pl. Konstytucji
- remont dachu specyfikacja-1
- Remont dachu – przedmiar-2 Pl.Konstytucji załacznik nr 5-2 przedmiar
31.03.2016 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT SALI ROZPRAW 130 W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GDYNI PRZY ULICY PL. KONSTYTUCJI 5 ↴
Dyrektor Sądu Rejonowego w Gdyni zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na remont Sali rozpraw 130 w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5
W załączeniu :
- Ogłoszenie
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami
- Przedmiary remontu sali rozpraw: instalacja elektryczna, roboty budowlane oraz renowacja mebli, stolarki okiennej, drzwiowej, boazerii oraz parkietu
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, remontowych oraz renowacyjnych.
Załączniki: