14.10.2016 - Biuro Obsługi Interesantów
pok. 2
tel. 58 76 56 232, 58 76 56 231,
fax. 58 76 56 233,
e-mail: sprawycywilne@gdynia.sr.gov.pl ; sprawykarne@gdynia.sr.gov.pl
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek – piątek: 8.00 – 15.00
Do zadań pracowników Biura Obsługi Interesantów należy:
a) udzielanie osobom uprawnionym informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowych systemów informatycznych,
b) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów teleinformatycznych,
c) udostępnianie list kancelarii adwokackich, radcowskich, notarialnych i niektórych instytucji pozasądowych,
d) udostępnianie formularzy sądowych i wzorów pism,
e) informowanie o strukturze organizacyjnej Sądu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych Sądów, organów i urzędów centralnych oraz kierowanie do właściwych Sal rozpraw,
f) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacji w poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktu z mediatorem,
g) udzielanie informacji dotyczących wysokości opłat od składanych wniosków w sprawach toczących się w tut. Sądzie jak również o inne opłaty,
h) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe.
pok. 2
tel. 58 76 56 232, 58 76 56 231,
fax. 58 76 56 233,
e-mail: sprawycywilne@gdynia.sr.gov.pl ; sprawykarne@gdynia.sr.gov.pl
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek – piątek: 8.00 – 15.00
Do zadań pracowników Biura Obsługi Interesantów należy:
a) udzielanie osobom uprawnionym informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowych systemów informatycznych,
b) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów teleinformatycznych,
c) udostępnianie list kancelarii adwokackich, radcowskich, notarialnych i niektórych instytucji pozasądowych,
d) udostępnianie formularzy sądowych i wzorów pism,
e) informowanie o strukturze organizacyjnej Sądu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych Sądów, organów i urzędów centralnych oraz kierowanie do właściwych Sal rozpraw,
f) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacji w poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktu z mediatorem,
g) udzielanie informacji dotyczących wysokości opłat od składanych wniosków w sprawach toczących się w tut. Sądzie jak również o inne opłaty,
h) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe.
pok. 2
tel. 58 76 56 232, 58 76 56 231,
fax. 58 76 56 233,
e-mail: sprawycywilne@gdynia.sr.gov.pl ; sprawykarne@gdynia.sr.gov.pl
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek – piątek: 8.00 – 15.00
Do zadań pracowników Biura Obsługi Interesantów należy:
a) udzielanie osobom uprawnionym informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowych systemów informatycznych,
b) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów teleinformatycznych,
c) udostępnianie list kancelarii adwokackich, radcowskich, notarialnych i niektórych instytucji pozasądowych,
d) udostępnianie formularzy sądowych i wzorów pism,
e) informowanie o strukturze organizacyjnej Sądu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych Sądów, organów i urzędów centralnych oraz kierowanie do właściwych Sal rozpraw,
f) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacji w poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktu z mediatorem,
g) udzielanie informacji dotyczących wysokości opłat od składanych wniosków w sprawach toczących się w tut. Sądzie jak również o inne opłaty,
h) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe.